Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Νέα υποψηφιότητα από τον χώρο της Νεας Δημοκρατίας για το Δήμο Άρτας!!!

Παρών στις εξελίξεις περί των αυτοδιοικητικών δηλώνει ο νομαρχιακός σύμβουλοςκαι πρώην αντινομάρχης Χρήστος Παπάζογλου ο οποίος σε ανακοίνωσή του, δηλώνει την επιθυμία του να είναι υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Άρτας. Συγκεκριμένα ο Χρ. Παπάζογλου αναφέρει στη γραπτή δήλωσή του: «Η δημιουργία του νέου διευρυμένου Δήμου Αρταίων, η ορατή πλέον επιθυμία της κοινωνίας να εμπιστευθεί τις τύχες της σε νέους έμπειρους και άφθαρτους ανθρώπους, αλλά και η φιλοδοξία να προσφέρω στους συνανθρώπους μου και στον τόπο που με μεγάλωσε, με οδήγησαν στην απόφαση να δηλώσω πως θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση της κρίσης του πολιτικού χώρου που ανήκω για την επιλογή μου ως του ανθρώπου που θα ηγηθεί της προσπάθειας αναστήλωσης κι επαναφοράς του Δήμου της Άρτας στην πορεία και στους ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης στην οποία την άφησε η Δημοτική Αρχή Βάγια. Στόχος και αυτοσκοπός μου δεν είναι ο εναγκαλισμός μιας πολυθρόνας αλλά η απρόσκοπτη καθημερινή εργασία εκεί ακριβώς που υπάρχουν τα προβλήματα, στα πεζοδρόμια, τις γειτονιές της Άρτας και των μεγάλων οικισμών που πλέον την αποτελούν, στους χώρους εργασίας, στους χώρους του Πολιτισμού, της παιδείας. Πιστεύω στον τόπο μου, στους ανθρώπους του και τις δυνατότητές μας να πάμε πολλά βήματα μπροστά μαζί. Να συνδημιουργήσουμε ένα δημαρχιακό χρόνο που δεν θα ασχοληθεί με τον παραδοσιακό τρόπο διοίκησης όπου ο πολίτης παίρνει τη θέσει του πελάτη ψηφοφόρου κι εκλιπαρεί για τα αυτονόητα δικαιώματα του. Ισονομία, ανοικτές πόρτες, ανοικτά μυαλά σε ιδέες και προτάσεις, διαφάνεια, και η αρχή, πρώτα ο πολίτης και μετά όσοι οφείλουν να το υπηρετούν, είναι οι προσωπικές μου σκέψεις κι επιδιώξεις.
Ενεργός στη διάθεση της κοινωνίας.
Χρήστος Παπάζογλου
Πολιτικός Μηχανικός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...