Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Κανένα θέμα αν δεν είμαι υποψήφιος, δηλώνει ο Παναγιώτης Φασούλας

Την επιθυμία του να είναι εκ νέου υποψήφιος για το δήμο του Πειραιά επανέλαβε την Τετάρτη ο Παναγιώτης Φασούλας, προσθέτοντας όμως αυτή τη φορά ότι εάν δεν επιλεγεί από το ΠΑΣΟΚ «δεν υπάρχει κανένα θέμα».

«Όπως έχω δηλώσει στο παρελθόν δεν εξαρτάται από μένα. Εγώ δηλώνω την πρόθεση μου να δώσω τη μάχη για τα προβλήματα του Πειραιά. Από εκεί και πέρα αν οι καταστατικές διαδικασίες του Κινήματος, στο οποίο ανήκω, δεν με επιλέξουν, δεν υπάρχει κανένα θέμα. Τότε βεβαίως και δεν θα είμαι» είπε ο κ. Φασούλας.

Σε δηλώσεις του κατά την κατεδάφιση παλαιού βιομηχανικού κτιρίου της πόλης, προκειμένου να μετατραπεί σε χώρο πρασίνου, ο δήμαρχος Πειραιά αναφέρθηκε στο έργο του και εμφανίστηκε αιχμηρός έναντι όσων επιχειρούν, όπως είπε, να «αποπροσανατολίσουν και να διχάσουν το λαό του Πειραιά».

«Ορατοί δημοκόποι και αόρατοι δημοσκόποι, έχουν επιστρατευτεί να σπιλώσουν το έργο του Δήμου Πειραιά και το έργο το δικό μου σε αυτόν το Δήμο. Με αδιανόητα σενάρια έχουν επιχειρήσει να αποπροσανατολίσουν και να διχάσουν το λαό του Πειραιά» δήλωσε.

«Δηλώνω ότι, θα παραμείνω όρθιος, θα παραμείνω πιστός στην ενότητα της παράταξης και του λαού του Πειραιά. Είμαι εδώ και έτοιμος για ακόμα μεγαλύτερους αγώνες και ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια την επόμενη τετραετία» πρόσθεσε ο Π.Φασούλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...