Δευτέρα 3 Μαΐου 2010


«Τα βρόντηξε» με δριμύ κατηγορώ κατά του δημάρχου Μολοσσών

Την παραίτηση του από δημοτικός σύμβουλος του δήμου Μολοσσών υπέβαλλε ο πρώην αντιδήμαρχος Τάσος Βασιλείου, δίνοντας στη δημοσιότητα χθες στη Γενική Συνέλευση της ΤΕΔΚ σχετικό δελτίο τύπου στο οποίο ασκεί σκληρή κριτική στο δήμαρχο Γιώργο Παργανά κατηγορώντας τον για διαστρέβλωση της πραγματικότητας και σειρά άλλων ενεργειών και παραλείψεων που ζημίωσαν το δήμο.Το πλήρες κείμενο έχει ως εξής:«Υπέβαλα σήμερα στο Δήμαρχο Μολοσσών , κ. Γιώργο Παργανά την παραίτησή μου από τη θέση του δημοτικού συμβούλου, ικανοποιώντας έτσι την επιθυμία του. την οποία μου είχε εκφράσει από καιρό, να απαλλαγεί από την ενοχλητική παρουσία μου. διότι:
1. Δεν άντεχε τις συνεχείς συμβουλές μου από την πρώτη ημέρα της ανάληψης των καθηκόντων μας ότι πρέπει να είμαστε συνεπείς στις δεσμεύσεις μας απέναντι στους δημότες μας οι οποί μας εξέλεξαν με το πολύ μεγάλο ποσοστό του 62% και τις οποίες ξέχασε αμέσως μετά την εκλογή μας
2. Τον ενοχλούσε το γεγονός ότι συνέχιζα με τον ίδιο ζήλο να εργάζομαι και μετά τη λήξη της θητείας μου ως αντιδημάρχου, μια και δεν ασχολούνταν κανείς με τις δικές μου αρμοδιότητες, κυρίως σε θέματα πολιτισμού και ανάδειξης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
3. Τον ενοχλούσε και επανειλημμένα έδειχνε τον εκνευρισμό του, με τον αβάσιμο κατ' αυτόν ισχυρισμό μου ότι έχουμε χρήματα αδιάθετα από το πρόγραμμα «Θησέας» και ότι πρέπει έγκαιρα να προγραμματίσουμε την ένταξη των έργων πολύ πριν τη λήξη του προγράμματος (31/12/2009). Δυστυχώς το αντελήφθη πολύ αργά. Αποτέλεσμα: ενώ δόθηκε παράταση για την συνέχιση και ολοκλήρωση των ενταγμένων έργων, ο δήμος μας δεν έχει πλέον αυτή τη δυνατότητα γιατί δεν προλάβαμε να τα εντάξουμε και να χάσουμε 1.523.375,19 ευρώ!!!
Είναι άξιος θαυμασμού πως, ενώ είναι αποδεδειγμένη η ανεπάρκειά του, έχει καταφέρει να παραπλανά όλα αυτά τα χρόνια τα Μ.Μ.Ε. και να παρουσιάζουν το δήμο μας την ψεύτικη εικόνα ότι όλα βαίνουν καλώς.Είναι απίστευτη η ικανότητά του νε διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. Ο χρόνος που επέλεξα να ικανοποιήσω την επιθυμία του δεν είναι τυχαίος. Διανύουμε πλέον μια καθαρά προεκλογική περίοδο. Είναι η περίοδος των ρουσφετιών και της ψηφοθηρίας, μια καθαρά παλαιοκομματική πρακτική την οποία ο δήμαρχος ακολουθεί κατά γράμμα. Η παρουσία μου από δω και πέρα είναι περιττή. Και με την ευκαιρία αυτή να κάνω γνωστό ότι προηγήθηκε της δικής μου παραίτησης (ήρθα ατυχώς δεύτερος !!) ο συνάδελφος κ. Παναγιώτης Λιόντος, ο οποίος, στην επιστολή της παραίτησης του, του προσάπτει αδιαφάνεια, έλλειψη ειλικρίνειας, αναποτελεσματικότητα, μη δίκαιη κατανομή της ΣΑΤΑ. μη υλοποίηση αποφάσεων κ.λ.π., κ.λ.π.Αυτά και εύχομαι η νέα διοικητική μεταρρύθμιση να πετύχει, να επιλεγούν και να εκλεγούν για τη θέση του δημάρχου άνθρωποι ικανοί, έντιμοι, ανιδιοτελείς, άνθρωποι με όραμα.Δηλώνω τέλος, ότι δε θα κάνω καμία... προσπάθεια να είμαι υποψήφιος δήμαρχος...!!!».

ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...