Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ «Για μια πολιτισμένη Αθήνα …»!

Η Συγγραφέας - ποιήτρια – χρονογράφος ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ, κόρη του μεγάλου τραγουδιστή Γρηγορη Μπιθικώτση, είναι Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος της  7ης ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ(ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ-ΓΚΥΖΙ-ΓΟΥΔΙ-ΕΛΛΛΗΝΟΡΩΣΣΩΝ-ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΙΚΑ-ΠΟΛΥΓΩΝΟ), με τον συνδυασμό του ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ.

«Για μια πολιτισμένη Αθήνα …
Θέλω και μπορώ να αγωνιστώ για την πόλη μας το στολίδι αυτού του κόσμου του μικρού του μέγα»!

Θέλω και μπορώ να προσπαθήσω προκειμένου να συμβάλλω στην υλοποίηση του οράματος.«Να παραδώσουμε μια Αθήνα καλύτερη στα παιδιά μας, για να μπορούμε αύριο να τα κοιτάμε στα μάτια» Θεωρώ απαραίτητο να αναδειχθεί πολιτισμικά η Αθήνα σαν δυναμική συνέχεια του ιστορικού της ιστού. Να είναι τιμή για τον κάθε πολίτη που θα ζει στα «σπλάχνα» της.Ξέρω πως για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ» και είμαι έτοιμη γι αυτό.

2 σχόλια:

  1. Ένα μεγάλο ευχαριστώ

    μ' όλη μου τη δύναμη της φωνής μου..

    Να τη φωνάξω τόσο δυνατά

    που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο,

    καμιά ελπίδα να μη πεθάνει..



    Με εκτίμηση

    Αννα Μπιθικώτση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα μεγάλο ευχαριστώ

    μ' όλη μου τη δύναμη της φωνής μου..

    Να τη φωνάξω τόσο δυνατά

    που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο,

    καμιά ελπίδα να μη πεθάνει..



    Με εκτίμηση

    Αννα Μπιθικώτση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...